czwartek, 5 stycznia 2017

Co jest teraz modne? /majka

Hejka, po bardzo długiej przerwie wracam z kolejnym postem. Szkoła mnie pochłonęłą.

Dzisiaj post o tym co jest teraz modne. Miłego czytania!



Kolor KHAKI! Według mnie to hit zimy 2016/17.



Kurtki puchowe. Ten trend strasznie mi się podoba!




Wydaje mi się, że mom jeans nadal królują. Ja osobiście mam kilka par takich spodni.












































































Kolejnym hitem zimy 2016/17 są długie płaszcze! (świetnie wyglądają w połączeniu z mom jeans)




Aksamit zawrócił w głowie wszystkim ze świata mody i nie tylko.




Jeśli chcesz być jednocześnie modna i zdrowa koniecznie zaopatrz się w wielki szal.





W tym sezonie botki i wysokie kozaki cieszą się ogromną popularnością.





Mimo wszystko zimą też świeci słońce :D





I według mnie właśnie to są hity zimy 2016/17. Mam nadzieję, że post przydatny i ciekawy.


                                                                                                               Buziaczki, Majka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz