piątek, 17 czerwca 2016

motywacja do ćwiczeń i zdrowego odżywiania / majka


                               

hejka! To mój pierwszy post, mam nadzieję,że się wam spodoba!
Będzie on o tym jak się zmotywować do ćwiczeń i do zdrowego odżywiania!
ZOSTAŁ TYDZIEŃ DO WAKACJI!

Wszyscy wiemy jak to jest zawsze z naszą dietą, zdrowym odżywianiem i ćwiczeniami...
Na początku jesteśmy bardzo zmotywowani, podjarani tym wszystkim, a po kilku dniach sięgamy po paczkę chipsów.

Ale dobra przejdźmy do tego co zrobić, żeby to się zmieniło!!!

1.  Powieś sobie na szafie lub ścianie zdjęcia szczupłych dziewczyn i zdrowego jedzenia


2. NIE KUPUJ SŁODYCZY!
    Powiedz całej rodzinie, aby Cię motywowała! Niech nie kupują do domu słodyczy, tylko więcej         owoców!




3.Jest ładna pogoda? Przejdź się na spacer z koleżanką, kolegą lub z psem!

4.Zaobserwuj np. na instagramie osoby z figurą, do które dążycie!
   Uwierzcie mi, że ogladając takie osoby które codziennie są na siłowni będziecie aż chętni, żeby          sobie poćwiczyć.

5.MIERZ SIĘ I WAŻ SIĘ!!!
  Nic tak nie motywuje jak patrzenie na ubywające kilogramy!

 TO BYŁO MOICH 5 PODSTAWOWYCH RAD, DZIĘKI KTÓRYM MAM NADZIEJE ZMOTYWOWAŁAM KOGOŚ DO ĆWICZEŃ I ZJEDZENIA JABŁKA ZAMIAST CHIPSÓW!!!


majka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz